The eagle has landed

30 juni 2012 - Vancouver, Canada

Hi guys,

het blauwe KLM toestel heeft zijn job meer dan behoorlijk uitgevoerd en ons comfortabel naar Vancouver gebracht. KLM is toch wel één van de betere maatschappijen, lekker eten, supervriendelijk, voldoende beenruimte.

Ondertussen hebben we onze huurauto afgehaald, een donkergrijze Dodge Grand Caravan. Eerst nog wat gepuzzeld hoe we de valiezen er gaan instoppen zodat onze frigobox (die we nog moeten kopen) ook een plaatsje heeft. We zijn nu in ons motel, Anton ligt uitgeteld op het bed(het is nu 1u30 thuis, maar hier is het nog maar 16u30), Kobe wil nog de stad intrekken (het nachtbeestje voelt zich nu natuurlijk kiplekker) en Willem geniet van de Facebookpagina's van zijn improvisatieoptreden van gisteravond in  Gullegem. Veel hebben we nu nog niet te melden, behalve dan dat Vancouver duidelijk bevolkt is door Aziaten, alles staat hier aangegeven in het Engels en het Chinees.

Morgen vieren we Canada day, de nationale feestdag. Wordt vervolgd.

Groetjes vanuit Canada,

De Leielanders!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. M.R. + A:
    1 juli 2012
    Blij dat jullie verwend werden door KLM en dat de auto klaar stond om pak en zak op te bergen.
    Vancouver verandert de karakters niet. Elk wat wils.
    Rust nu maar allemaal.Tot volgende keer.
    M.R
  2. Catherine:
    1 juli 2012
    Aangekomen in het land van de totempalen !!!
    Het uurverschil voel je in het begin enorm goed aan, vandaar dat de fitnessruimtes al vanaf 1 u 's nachts open zijn... Misschien logeren jullie in Chinatown... en is het eten met stokjes geblazen !
    Have a nice trip in the land of the totem circle !!!
  3. Fluppe:
    1 juli 2012
    frigobox ??? Toch in Canada en niet in Knokke ??Geniet ervan !! Ik heb je toch gezegd dat je Chinees moet volgen hé Groeten van de bende hier
  4. Nonkel Gino en tante Anne:
    1 juli 2012
    We zijn blij dat Jullie goed aangekomen zijn, nog een fijne reis.
    grtjs aan iedereen nonkel Gino en Tante Anne.
  5. Walter en Jeanine:
    2 juli 2012
    Nu kunnen jullie de ogen de kost geven. Elke dag een nieuwe
    ontdekking. Veeeeel reisgenot !
  6. De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft:
    2 juli 2012
    Hier aan het thuisfront ook nog niet veel te melden. We hebben chinees afgehaald en canada dry gedronken.