En we zijn vertrokken...

6 juli 2015 - Toronto, Canada

Hallo,

we (Hilde, Willem, Anton en uw toegewijde reisverslaggever) zijn terug van de partij.

De school is gedaan, iedereen heeft schitterend gepresteerd (ook de dames), en nu kunnen we volop genieten van vakantie. We zijn zopas de grote plas overgevlogen en geland in Toronto. Het is hier 21u50, maar tel daar 6 uren bij om om te rekenen naar onze tijd en dan vergeef je het me wellicht dat we starten met een superkorte blog.
Vanaf morgen beginnen we met onze rondreis door Oost-Canada.

Groetjes van de Leielanders (-1 want Kobe zit ergens in de bergen in India...)

1. Cindy de ruyck:
    7 juli 2015
    De avonturiers zijn weer op zwier! Have fun!!!
  2. De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft:
    7 juli 2015
    Wanneer mag ik nu eens mee ?
  3. Catherine:
    Jan en co,
    Proficiat voor de schoolresultaten en bedankt dat ik weer via de blog mag genieten van jullie reis !!
    Geniet er van !!
    Catherine
  4. Jean-Marie Wylin:
    7 juli 2015
    Wat een verrassing om opnieuw de 'trotters' te volgen, maar tevens daagt de bestemming ons uit om de reisblog te volgen.
    Volgende week zal ik dit moeten 'brossen', gezien mijn trektocht (met rugzak) door de Vercors, samen met onze Dieter.
    Een mooier verjaardagsgeschenk voor tram 6 kon ik mij niet inbeelden.
    Alle reisgenot toegewenst !
  5. Christa Dutellie:
    Veel plezier!
  6. Nonkel Gino en tante Anne:
    7 juli 2015
    We wensen jullie een fijne vakantie toe.grtjs
  7. Walter en Jeanine:
    Hallo Leilanders,

Veel geluk op jullie nieuw avontuur. Bedankt dat we weer via jullie blog mogen meeleven. Af en toe zal het wel watertanden zijn !!
    Groetjes
  8. M.R. + A:
    7 juli 2015
    Zijn jullie al wakker? Blij dat de reis goed verlopen is. Ook blij dat we weer kunnen volgen.
    Gisteren was het groot feest in onze streek. De Ronde was in Brabant. Daar was iedereen fier op. Maar Canada boven alles.
    Geniet samen van elk uur, er staat nog heel wat op het programma.
    Veel groetjes van moe
  9. Piet:
    De Canadeese keuken!
  10. Kobe:
    7 juli 2015
    Hier alles inorde, momenteel in de himalaya in Leh, ik stuur morgen wat foto's, de leute!
  11. Luc @ Kathleen Vercruysse - Coine:
    10 juli 2015
    kwadraaT trekt er beter op....