Op reis bij de Noormannen

2 juli 2014 - Brønderslev, Denemarken

Hallo, welkom, de examenstress is achter de rug, en dat allemaal met mooie resultaten! Tijd dus voor wat ontspanning en avontuur. Zonder Kobe, die dit jaar samen met Heike Maleisië bezoekt, Eva heeft zijn plaats ingenomen.

Deze zomer maken we een rondreis door fjord Noorwegen, Oslo en Noord-Jutland in Denemarken. Vandaag hebben we wat kilometers erdoor gedraaid zodat we nu in Noord-Denemarken zitten. Morgen bezoeken we Skagen waar twee zeeën tegen elkaar opbotsen : Kattegat en Skaggerak. Daarna bezoeken we het Nordsoen Oceanarium in Hirtshals. Overmorgen nemen we de ferry naar Noorwegen. Als je zin hebt, reis gerust met ons mee naar het land van de Noormannen!

Groetjes van de Leielanders!

1. M.R. + A:
    2 juli 2014
    Blij dat jullie een gemakkelijke rit achter de rug hebben. Jullie gaan wel overmorgen voelen waar de 2 waters samen komen. Geniet van de nachtrust.
    Slaap wel. moe.
  2. Catherine:
    3 juli 2014
    Bedankt dat ik jullie opnieuw mag volgen. Heel mooie reis ! Zelf ging ik via Goteborg richting Oslo naar de Sognefjord. Zo reis ik ondanks de gebroken enkel toch in gedachten mee. Deed daar een heel mooie treinrit: Van Auerland naar Flamm...
    Geniet van alles !! Catherine
  3. Nonkel Gino en tante Anne:
    3 juli 2014
    Hallo daar Leielanders, leuk om iets van Jullie te horen.
    We gaan Jullie reis op de voet volgen, ermee van genieten.
    Hopelijk kunnen Jullie ook wat prachtige foto's doorsturen,
    want zoals je weet wordt dit alles opgeslagen op USB
    en toegevoegd aan Tante Anne haar " archief" bibliotheek
    of videotheek zoals Je het maar wilt noemen.
    Prettige reis verder en tot horens.

grtjs Tante Anne en nonkel Gino.
  4. M.R. + A:
    Nieuws van Heike en Kbe.
    Zij stellen het heel goed.
    Liefs moe.
  5. De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft:
    4 juli 2014
    Met veel plezier zullen we tussen het voetbal, snoeien en sproeien, vaatwasser vullen en ledigen, .... Meegenieten van jullie uitstapje...
  6. Die van 14:
    5 juli 2014
    blij te horen dat jullie goed aangekomen zijn en genieten... zonder duiven tegen het raam, diertjes die knabbelen aan de kabels, steentjes die spetteren in de voorruit... :-) ma ja wij zijn dan ook niet in de buurt hé van deze keer , groetjes, hier ook alles ok .. heb die berichtje al twee dagen proberen te versturen maar kreeg telkens een error "te veel meldingen op deze internetverbinding" hopelijk lukt het nu wel
  7. Connie:
    5 juli 2014
    Weeral een fantastische reis gepland. Geniet ervan!
    Groetjes!
  8. M.R. + A:
    5 juli 2014
    Blij dat jullie er van genieten. Hopelijk valt het weer ook mee.
    De belgen die allemaal met hun gedachten bij de voetbal waren zullen nu hun verdriet moeten wegspoelen. Ze kunnen niet altijd winnen.
    Blij dat jullie reis aan de verwachtingen voldoet en dat Anton door de gezonde lucht genezen is.
    Veel groetjes van moe en ik zal morgen naar Heule telefoneren.
    Daaaag.