Reacties

Jean-Marie Wylin Bedankt om jullie reis te mogen mee-beleven. Leuk… 30 jul. '17
Catherine Bedankt voor het mogen mee genieten van de reis. Aan… 30 jul. '17
M.R. + A 1 met de natuur, toch samen. Welke foto vertelt al… 29 jul. '17
Walter en Jeanine Bedankt.Het was super leuk om jullie reis mee te maken..Groeten… 29 jul. '17
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft Het was weer leuk om te lezen. Aldus kon ik me gelukkig… 29 jul. '17
Nonkel Gino en tante Anne Hallo leielanders. Jullie terug thuis en wij op reis.… 29 jul. '17
Connie Prachtige foto's hoor! 27 jul. '17
M.R. + A Dieren en mensen samen, ze hebben elkaar nodig. Als… 23 jul. '17
Walter en Jeanine Aan wilde dieren zullen jullie geen gebrek gehad hebben… 23 jul. '17
Nonkel Gino en tante Anne Hoy leielanders. gisteren avond bbq met de beide moeders… 23 jul. '17
Katia Hej wevelgem. Wat we lazen klinkt ons vertrouwd in… 19 jul. '17
Katia Hallo Jan, super alweer om te lezen!!! vele groetjes… 19 jul. '17
Nonkel Gino en tante Anne Hallo Leielanders Jullie hebben het weer best naar… 19 jul. '17
Dutellie Christa Leuk verhaal en dan daarna de bijpassende foto's… 19 jul. '17
Die van 14 Hoi buren We weten intussen al waar we moeten zijn… 18 jul. '17
M.R. + A Vakantie jobs...hersteller van autobanden... verteller… 18 jul. '17
Walter en Jeanine Het is een plezier om de blog te volgen. Aan variaties… 18 jul. '17
Luc @ Kathleen Vercruysse - Coine Hei Leielanders, Mooi verslag...doet ons verwateren… 18 jul. '17
Nonkel Gino en tante Anne Jullie reis valt bijzonder goed mee aan het verslag… 15 jul. '17
Walter en Jeanine Wat een verhaal! Een unieke avontuurlijke tocht. Het… 14 jul. '17
Catherine Weer helemaal mee ! Zebra vond ik lekker, maar antilope… 14 jul. '17
M.R. + A Beesten, bergen, zand, water, boten, oude bomen, goede… 14 jul. '17
Veerle Duprez Waw, telkens weer sterk onder de indruk !! Jullie… 14 jul. '17
Dutellie Christa Prachtige foto's, leuk om terug iets van jullie… 13 jul. '17
Walter en Jeanine Deze keer hebben jullie meer de natuur bewonderd.… 11 jul. '17
Walter en Jeanine Jullie zijn al goed ingeburgerd in het land van dieren… 11 jul. '17
Fluppe Prachtige foto's 11 jul. '17
Fluppe De leute zou ik zeggen !!!Het ziet er veel belovend… 11 jul. '17
Nonkel Gino en tante Anne Hallo daar Volgende keer een technieker bij de auto… 10 jul. '17
Dutellie Christa Machtig, geen woorden voor,jullie stralen, tof om… 10 jul. '17
M.R. + A Allemaal blijde gezichten met en voor Eva. Ook hier… 10 jul. '17
Die van 14 Proficiat aan Eva maar daar was geen twijfel omtrent… 9 jul. '17
M.R. + A Een grote proficiat Eva. Nog 1 jaartje en dan ...… 8 jul. '17
M.R. + A Oplossingen. Knoffelhuiisie...lookteentje. Kleine… 8 jul. '17
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft Vele schone beestjes in de weidse natuur ! Alleen… 7 jul. '17
M.R. + A Warm ingepakt naar de exotische dieren kijken, is… 7 jul. '17
Dutellie Christa Prachtig! Heel mooie foto's, ons Evaatje straalt!iedereen… 7 jul. '17
Nonkel Gino en tante Anne Hallo Leielanders Jullie hebben het weer flink naar… 7 jul. '17
Ann Geniet van jullie reisje! 6 jul. '17
Jean-Marie Wylin Dat de Leielanders opnieuw de wijde wereld intrekken… 5 jul. '17
Hilde Demuynck Ik wens jullie een heel fijne reis. 4 jul. '17
M.R. + A eindelijk 4 juli. Na het voor bereiden komt het genieten.De… 4 jul. '17
Catherine Fijne reis en bedankt om ons mee te laten genieten!! 4 jul. '17
Dutellie Christa Lieve Leielanders, veel plezier, ik zal uitzien naar… 3 jul. '17
D'HOEDT Rik fantastisch land, mooie reis toegewenst 3 jul. '17
Walter en Jeanine De geluksvogels zijn weer gaan vliegen. Veilige vlucht… 3 jul. '17
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft Geniet er van en vooral BLOGGEN ! 3 jul. '17
Stephan Bourgeois We zullen alles opnieuw herbeleven , een prachtige… 3 jul. '17
Katrien Goede reis en geniet ervan! 3 jul. '17
Luc @ Kathleen Vercruysse - Coine Hei leielanders, Wou nog een prettige vakantie wensen… 3 jul. '17