We zijn vertrokken! Onze eerste 2013 blog vanuit het cuil an daraich guesthouse in Logierait!

5 april 2013 - Logierait, Verenigd Koninkrijk

Hallo trouwe volgers,

voor onze eerste uitstap van 2013 hebben we Schotland gekozen. Na een rustig vluchtje zijn we(Leielanders -  zonder Kobe die aan het skiën is maar wel met special guest Moe) hier deze namiddag aangekomen en we rijden hier nu rond met een Nissan Qashqai die 2.000 miles op de teller heeft. Na anderhalf uur rijden zijn we in onze guest house met de onmogelijke naam aangekomen. Prachtig landschap! Nog heel wat sneeuw op de bergen en stralend blauwe lochs. We zijn vanavond in een plaatselijke pub/restaurant gaan eten. De pub heette Mc Kays (vrienden vd Eglantier zullen direct weten dat ik hier op mijn plaats ben ;-)  ) Een lekkere gegrilde steak en voor Anton een bord vol ribbekes. Live folkmuziek! Yes, daarvoor doen we het, de sfeer zit er direct in. Fantastische ambiance. En de menukaart zorgt voor verrassingen, zo kan je voor dessert een Clootie eten.(hebben we toch maar niet gedaan!) Anton ging voor een 'sticky toffee pudding with ice cream.' Dat was geen caloriebom, maar een calorieatoombom waar vele Noordkoreanen jaloers zouden op zijn!

Voila, we zijn vertrokken, echt veel valt er verder niet te vertellen, behalve misschien de onbezoedelde sterrenhemel waarop we daarnet werden getrakteerd. Lichtvervuiling kennen ze hier niet!

Wordt vervolgd.

Groetjes vanuit de Highlands!

De Leielanders & Moe!

1. De stille wilde:
    6 april 2013
    Hier ook niet veel nieuws, alleen dat de beurs vandaag redelijk daalde. Waarschijnlijk een grote koper die op reis vertrokken is ? Vraagje: is die foto van den Anton voor, tijdens of na de ontploffing van de atoombom getrokken ?
  2. Nonkel Gino en tante Anne:
    6 april 2013
    Hallo daar, voor Jullie begint de vakantie pas voor ons is het alweer bijna afgelopen. Geniet ervan en tot horens, schrijvens?

grtjs Gen A
  3. Walter en Jeanine:
    Dag gelukkige reizigers,

Blij verrast nu al nieuws van jullie te horen. We zien dat de hemel daar blauwer is dan hier. Nog een beetje geduld en het wordt nu wel beter volgende week.
    Heel veel groeten en een aangename reis.
  4. Tante Annie:
    7 april 2013
    ela, 't zonneke en de blauwe lucht doen hier absoluut niet onder, wij genieten met koffie en zelfgemaakte appelcake samen met oma&opa van de ontknoping van Parijs-Roubaix