Reacties

Ann Beetje late reactie... Waauw prachtig dat noorderlicht!… 13 feb. '22
Katrien Mooie foto's. Het noorderlicht is prachtig. Jammer… 1 feb. '22
Katia Veel beterschap Hilde 1 feb. '22
Nonkel Gino en tante Anne Hallo welkom thuis, veel beterschap voor Hilde. Groetjes… 1 feb. '22
Walter en Jeanine Hilde en Jan Heel erg bedankt voor jullie reisverhalen… 1 feb. '22
M & M Heel mooie foto’s en toch zal het niet weergeven… 1 feb. '22
Luc @ Kathleen Vercruysse - Coine Oesje, vakantie eindigen in de plaaster ... maar dat… 1 feb. '22
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft Hoe meer we lezen en foto’s bekijken… hoe meer… 31 jan. '22
Die van 14 Waw de foto's zijn geweldig mooi Vooral het noorderlicht… 31 jan. '22
Jean-Marie Wylin De noorderzon gezien, maar dit verhaal doet ons watertanden… 31 jan. '22
Walter en Jeanine Alle geluk dat jullie van de slee niet gevallen zijn… 28 jan. '22
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft Ik word zo stilaan weer de jaloerse thuisblijver ….. 28 jan. '22
Katia Jawadde... 27 jan. '22
Connie Bellissima! 27 jan. '22
Die van 14 Whaw...de max Geniet ervan! 27 jan. '22
M & M Hallo daar, wat een geluk dat jullie dit wonder der… 26 jan. '22
Walter en Jeanine Hallo Hilde en Jan Wat een verhaal. Die rendieren… 26 jan. '22
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft Leuke reis met unieke belevenissen zo te zien, geniet… 26 jan. '22
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft Op (streng !) dieet Jan ? 26 jan. '22
Luc @ Kathleen Vercruysse - Coine Whaw! 26 jan. '22
Katia Waaaauuuwww 25 jan. '22
Nonkel Gino en tante Anne BRR ziet er heel koud uit ,nog veel plezier 25 jan. '22
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft We geloven dat jullie het zijn gezien er eentje van… 24 jan. '22
Katia Goede reis!!! 23 jan. '22
Ann Benieuwd naar jullie nieuwe reisverhaal en foto's.… 23 jan. '22
Jean-Marie Wylin Goeie reis ! Hopelijk kunnen wij vanop afstand het… 23 jan. '22
Connie Al benieuwd naar de mooie foto's. Geniet er van! 23 jan. '22
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft Geniet er van ! 22 jan. '22
Die van 14 Geniet van jullie reis K zou stiekem graag in de valies… 22 jan. '22
Walter en Jeanine Blij dat jullie weer op avontuur bent.Hopelijk kunnen… 22 jan. '22