Reacties
Reacties 1 - 31 van 31
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Walter en Jeanine | Einde van een prachtige reis.Jullie hebben weer veel… | 17 feb. '18 |
| Chris Dezitter | jullie lopen ons achterna , en halen ons ook nog eens… | 17 feb. '18 |
| Chris Dezitter | oh we hebben juist hetzelfde gedaan ,kon die draaien… | 17 feb. '18 |
| Chris Dezitter | ja is gelijkend haha | 17 feb. '18 |
| Katia | De avonturen van de familie Van Hecke. steeds weer… | 15 feb. '18 |
| Katia | Mooie foto's. De goede sfeer is zo voelbaar!! | 15 feb. '18 |
| Nonkel Gino en tante Anne | Nogmaals een leuke reis hebben jullie geniet er nog… | 14 feb. '18 |
| MR + A | Hallo Hopelijk genieten jullie van alle dagen, maar… | 14 feb. '18 |
| Walter en Jeanine | Hier is het Valentijnsdag. Telt dat ginder ook ? Toch… | 14 feb. '18 |
| MR + A | Hallo Met droge bevroren voeten lezen we vol vermaak… | 12 feb. '18 |
| Walter en Jeanine | Zo hebben jullie weer van alles gezien. Dat moet je… | 11 feb. '18 |
| MR + A | Hallo Jullie zijn te bewonderen dat het ondanks de… | 8 feb. '18 |
| Katia | sjiek, sjiek!!! | 8 feb. '18 |
| Walter en Jeanine | Het kan weer niet op. Aan de lucht en de foto's… | 7 feb. '18 |
| Nonkel Gino en tante Anne | Hallo daar mooie foto's was het adres van de… | 7 feb. '18 |
| Walter en Jeanine | Hallo Jan en Hilde, We zijn pas thuis gekomen van… | 5 feb. '18 |
| Katia | Proficiat aan Anton en aan de schrijver van dit verhaal.… | 5 feb. '18 |
| Katia | hahaha leuk van die bezems!!! Enjoy! | 5 feb. '18 |
| Egied Victor | Prachtig :) | 4 feb. '18 |
| De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft | Normaal dat je niet veel moest betalen voor het eten...… | 4 feb. '18 |
| M.R. + A | Hallo We zijn een beetje jaloers aan het worden op… | 4 feb. '18 |
| Die van 14 | mooie foto's, schitterende tempels, zo gedetailleerd… | 4 feb. '18 |
| Fluppe | Prachtige foto's . Doe de groeten aan de zoon… | 4 feb. '18 |
| Connie | Weeral een mooie reis ... geniet! | 3 feb. '18 |
| De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft | Ge moogt die kei van foto 1 meenemen voor in mijnen… | 2 feb. '18 |
| Die van 14 | Haha tof...geniet ervan Was zeker een emotioneel momentje… | 2 feb. '18 |
| Stefaan & Veronique | Geniet van deze avontuurlijke reis. We zijn benieuwd… | 31 jan. '18 |
| Veerle Duprez | Waw, weer zo'n fantastisch avontuur. Jullie moeten… | 31 jan. '18 |
| Luc @ Kathleen Vercruysse - Coine | Hei Jan en Hilde, We wensen jullie een 'love'… | 31 jan. '18 |
| Ingrid | Veel succes en plezier op jullie trektocht! | 30 jan. '18 |
| De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft | Ik zal maar weer jaloers zijn zeker... | 30 jan. '18 |

- Walter en Jeanine: Einde van een prachtige reis.Jullie…
- Chris Dezitter: jullie lopen ons achterna…
- Chris Dezitter: oh we hebben juist hetzelfde…
- Chris Dezitter: ja is gelijkend haha
- Katia: De avonturen van de familie…
Alle reacties »