Reacties

Die van 14 Welkom terug thuis Bedankt voor de boeiende verhalen… 22 jul. '18
Chris Dezitter Home sweet home , voeg er nog een paar aan toe aan… 22 jul. '18
Moe Met alle chinezen… Het is een groot land met prachtige… 21 jul. '18
Walter en Jeanine Bedankt Hilde, Jan en Anton voor de boeiende verhalen… 21 jul. '18
Nonkel Gino en tante Anne hoy Leielanders we wensen Jullie een aangename en… 21 jul. '18
Katia Het ziet er prachtig uit! Alleen die 40 gr doet mij… 19 jul. '18
Chris Dezitter De foto's brengen heel wat herinneringen terug… 18 jul. '18
Walter en Jeanine Oef bij jullie is het blijkbaar nog warmer dan hier.… 18 jul. '18
Nonkel Gino en tante Anne hoy daar alweer een leuk reisverhaal, even over dat… 18 jul. '18
Luc @ Kathleen Vercruysse - Coine Mooi verslag en dito foto's! 18 jul. '18
Walter en Jeanine Zo gaan jullie goed gevulde dagen voorbij. Geen tijd… 16 jul. '18
Veerle Duprez Oh.. 't is Anton. Ik moest 2 keer kijken. Meer… 16 jul. '18
Nonkel Gino en tante Anne Hallo daar weeral een paar dagen later vol met avonturen.… 15 jul. '18
Fluppe Dacht het wel dat voetbal niet je dada źou zijn .… 14 jul. '18
Katia Amai, zo sjiek!!! 13 jul. '18
Nonkel Gino en tante Anne Hallo daar Jullie hebben weeral mooie bezoekjes gedaan,… 11 jul. '18
Walter en Jeanine Terwijl jullie aan hoge snelheid treinen en al die… 11 jul. '18
Katia Schitterend! Warme groetjes! 11 jul. '18
Veerle Duprez Kijk zie, de concurrentie is ook aanwezig ;-) 9 jul. '18
Die van 14 Blij te lezen dat het allemaal vlot verloopt en jullie… 8 jul. '18
Katrien Mooie foto's. Zo kunnen we een beetje mee genieten! 8 jul. '18
Nonkel Gino en tante Anne Hallo daar met ons alles goed, we weten niet waar… 8 jul. '18
Walter en Jeanine Die Chinese muur is toch wel iets spectaculair niet… 6 jul. '18
Katia 美好的一天 (= goeiedag) Alweer een prachtig verslag… 6 jul. '18
Luc @ Kathleen Vercruysse - Coine Met jullie reisverslag voelen we ons ook een beetje… 6 jul. '18
Egied Victor Prachtig! 6 jul. '18
Fluppe De leute !! Altijd leuk en aangenaam om de verslagen… 5 jul. '18
Walter en Jeanine Nog maar een begin en spannende verhalen. Het wordt… 4 jul. '18
Connie Geniet ervan! Ik kijk al uit naar jullie verhaal. 4 jul. '18
Ingrid Geniet ervan! Ik lees het verslag wel eens voor bij… 3 jul. '18
Nonkel Gino en tante Anne Blij om te horen dat Jullie goed en wel zijn aangekomen.… 3 jul. '18
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft Het lukt jullie weer om ons jaloers te maken ! Wel… 3 jul. '18
Walter en Jeanine Succes met jullie nieuw avontuur. Wij zijn blij dat… 2 jul. '18
Luc @ Kathleen Vercruysse - Coine Er zijn nog zekerheden! Met zijn beidjes op stap of… 1 jul. '18
Nonkel Gino en tante Anne Terug op zoek naar avontuur veel succes. Goeie reis. 1 jul. '18