Daar gaan we weer!

31 maart 2017 - Schiphol, Nederland

Hallo beste vrienden,

de lente is in het land, hét teken voor 'De Leielanders'  om er nog eens op uit te trekken. Voor velen onder jullie een 'welkom terug' , voor de nieuwe volgers: van harte welkom!

We vertrekken vanavond naar het verre Chili om er een bezoek te brengen aan Kobe en Heike die er al enkele maanden vertoeven. Ze verblijven in San Pedro de Atacama, één van de droogste plekken op deze planeet. De foto bovenaan de blog is het zicht vanuit hun appartement! Ziet er dus veelbelovend uit.

Het wordt een lange reis, 16 uur vliegen(met een tussenlanding van 2 uur, komt dat op 18 uur uit.) De KLM Boeing wordt al die tijd ons 'knusse huisje'. Anton kijkt er alvast naar uit om de Inflight Entertainment te testen..

Ik bereid onze reizen altijd grondig voor, nu hebben Kobe en Heike die taak van mij overgenomen. Het wordt dus een verrassingsreis. Ben je even benieuwd als wij naar wat ze voor ons in petto hebben? Volg dan ons Chileens avontuur!

Groetjes en tot in Chili!

De Leielanders van dienst (Hilde, Jan en Anton)

1. Rik moreels:
    31 maart 2017
    Al een paar keer in Zuid-Amerika geweest en het is er prachtig.
    Geniet ervan.
    Groeten
    Rik
  2. Stefaan & Veronique:
    31 maart 2017
    We wensen jullie een mooie & veilige reis!

Stefaan en Veronique
  3. Connie:
    31 maart 2017
    Kijk al uit naar het boeiende reisverslag ;-)
    Geniet van jullie reis!
    Groetjes,
    Connie
  4. Walter en Jeanine:
    31 maart 2017
    Geluksvogels!!! Het zal ongetwijfeld een fantastische reis worden mede het gezelschap van Kobe en Heike. Chapeau voor die twee om voor jullie alles voor te bereiden. We zien er naar uit om mee te reizen en we zijn jullie daarvoor zeer dankbaar. Genieten maar en de groeten.
  5. Catherine:
    Jan en Hilde en...
    Laat jullie maar verrassen! Het uitzicht is alvast veelbelovend! De reisverslagen wacht ik vol spanning af!! Een behouden vlucht!!
  6. Nonkel Gino en tante Anne:
    31 maart 2017
    Hallo leielanders. We wensen jullie een aangename vlucht een prettige reis en een behouden thuiskomst.Gino en Anne.
    PS ik mag morgen het ziekenhuis verlaten.
  7. Ann:
    31 maart 2017
    Stel het wel op jullie verre reis. En doe Kobe en Heike de groetjes vanuit Wevelgem.
  8. Jean-Marie Wylin:
    31 maart 2017
    Dit jaar zijn jullie er wel vroeg bij ! Hopelijk een héél toffe verrassing.
    We kijken uit naar het reisverslag.
    Alvast de groeten aan de jeugd ginder in het verre Chili en een behouden thuiskomst.
  9. De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft:
    31 maart 2017
    Geniet er maar van, dit jaar krijg je me niet jaloers ! Ik geniet van het zalig zien groeien van mijn 8 slaplantjes in mijn nieuwe mini serre van de Lidl. Na de plak- en schilderwerken zal ik zalig genieten van mijn zelfgekweekte biologische sla, terwijl jullie ginder bijna vergaan van honger en dorst op een of andere grote zoutvlakte.
  10. Ingrid:
    2 april 2017
    Enjoy!
  11. M.R. + A:
    2 april 2017
    We kennen het duo. Met of zonder hun lach, jullie zullen het maar op het gepaste moment weten wat hun plannen zijn. WAT WAT? Het zal wel een een boeiende reis worden.
    CHILI CHILI...
    Wij zullen mee genieten.