Reacties

Reacties 1 - 31 van 31

Naam Reactie Datum
Walter en Jeanine Einde van een prachtige reis.Jullie hebben weer veel… 17 feb. '18
Chris Dezitter jullie lopen ons achterna , en halen ons ook nog eens… 17 feb. '18
Chris Dezitter oh we hebben juist hetzelfde gedaan ,kon die draaien… 17 feb. '18
Chris Dezitter ja is gelijkend haha 17 feb. '18
Katia De avonturen van de familie Van Hecke. steeds weer… 15 feb. '18
Katia Mooie foto's. De goede sfeer is zo voelbaar!! 15 feb. '18
Nonkel Gino en tante Anne Nogmaals een leuke reis hebben jullie geniet er nog… 14 feb. '18
MR + A Hallo Hopelijk genieten jullie van alle dagen, maar… 14 feb. '18
Walter en Jeanine Hier is het Valentijnsdag. Telt dat ginder ook ? Toch… 14 feb. '18
MR + A Hallo Met droge bevroren voeten lezen we vol vermaak… 12 feb. '18
Walter en Jeanine Zo hebben jullie weer van alles gezien. Dat moet je… 11 feb. '18
MR + A Hallo Jullie zijn te bewonderen dat het ondanks de… 8 feb. '18
Katia sjiek, sjiek!!! 8 feb. '18
Walter en Jeanine Het kan weer niet op. Aan de lucht en de foto's… 7 feb. '18
Nonkel Gino en tante Anne Hallo daar mooie foto's was het adres van de… 7 feb. '18
Walter en Jeanine Hallo Jan en Hilde, We zijn pas thuis gekomen van… 5 feb. '18
Katia Proficiat aan Anton en aan de schrijver van dit verhaal.… 5 feb. '18
Katia hahaha leuk van die bezems!!! Enjoy! 5 feb. '18
Egied Victor Prachtig :) 4 feb. '18
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft Normaal dat je niet veel moest betalen voor het eten...… 4 feb. '18
M.R. + A Hallo We zijn een beetje jaloers aan het worden op… 4 feb. '18
Die van 14 mooie foto's, schitterende tempels, zo gedetailleerd… 4 feb. '18
Fluppe Prachtige foto's . Doe de groeten aan de zoon… 4 feb. '18
Connie Weeral een mooie reis ... geniet! 3 feb. '18
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft Ge moogt die kei van foto 1 meenemen voor in mijnen… 2 feb. '18
Die van 14 Haha tof...geniet ervan Was zeker een emotioneel momentje… 2 feb. '18
Stefaan & Veronique Geniet van deze avontuurlijke reis. We zijn benieuwd… 31 jan. '18
Veerle Duprez Waw, weer zo'n fantastisch avontuur. Jullie moeten… 31 jan. '18
Luc @ Kathleen Vercruysse - Coine Hei Jan en Hilde, We wensen jullie een 'love'… 31 jan. '18
Ingrid Veel succes en plezier op jullie trektocht! 30 jan. '18
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft Ik zal maar weer jaloers zijn zeker... 30 jan. '18