Here we go again !

29 juni 2012 - Wevelgem, België

Ziezo,

de rapporten van Willem en Anton zijn afgehaald, met meer dan behoorlijke resultaten, Kobe heeft zijn middelbaar diploma op zak, de examenstress is verdwenen en heeft plaats gemaakt voor ontspanning.

De valiezen zijn bijna gepakt, het stoomstrijkijzer doet overuren om de laatste T-shirts en hemdjes letterlijk klaar te stomen. Zaterdag vertrekken we naar Vancouver voor onze West Canada-USA toer.  Ons programma zit eivol met 2 nationale feestdagen, een tocht door Hell's Canyon (what's in a name), bezoek aan Boeing-fabriek, veel natuurschoon (en blijkbaar ook veel berenafraid-male-afraid-frightened-smiley-emo ) , en nog veel meer.

Leuk dat jullie er terug massaal bij zijn om onze blog te volgen (kan nu ook via Facebook).

Tot in Canada!

De Leielanders !

1. Fluppe:
    29 juni 2012
    Laat jullie volledig gaan !!! Het beste en geniet ervan
  2. Catherine:
    29 juni 2012
    Beren... inderdaad !!! Grizzzzzley's... Ze lopen zomaar over de baan !! De moeite waard !!
    In Victoria Island kwam ik op een zonnescherm van een winkel mijn voornaam tegen. Jammer genoeg is dat filmrolletje (!) gescheurd... Dus weg foto's ... Mocht het er nog zijn ?? !!
    Geniet er van en ik zal aan de hand van jullie reportage mijn reis opnieuw beleven !
    Het allerbeste,
    Catherine
  3. Luc @ Kathleen Vercruysse - Coine:
    spannend! goeie reis!
  4. M.R. + A:
    30 juni 2012
    Klokslag 6 u dacht ik aan 1 meisje en 4 jongens die aan het station in Wevelgem, nog moe, maar tevreden aan het wachten waren op de trein. Een rij valiezen stonden er ook bij.
    Hier is het nu 18 u 30 en wij denken al aan de avondrust. Voor jullie zal het nog een tijdje duren.
    Internet doet gelukkig zijn werk.
    Veel groetjes en een gezellige vakantie.
    Moe.
  5. Walter en Jeanine:
    30 juni 2012
    Het allerbeste op jullie nieuwe ontdekking.
  6. Jean-Marie Wylin:
    8 juli 2012
    Zelf net terug uit vakantie. Het zonnige zuiden hebben we -zoals voorspeld - geruild voor het doorzopen Vlaanderen. Wat een contrast. Had Belfius ons niet nodig, dan hadden we rechtsomkeer gemaakt.
    Met plezier zullen we jullie reisverslag volgen, net alsof we zelf ter plaatse zouden zijn.
    Geniet er allemaal van en schrijf maar... zodat de regendagen toch met een vakantiegevoel vervuld worden.
    Het gaat jullie verder prima !
    Groeten van ons allemaal vanuit de Meiweg !!!